Thursday, January 18, 2007

It's Us And Us Only

Äntligen är den här terminen över, har precis lämnat in sista tentan, och kan lämna det här läsåret bakom mig. Nu blir det c-uppsats för hela slanten, och det känns faktiskt riktigt kul..



Julen, mellandagarna och nyår har varit riktigt sköna och jag har inte lyft ett finger i onödan. Har tagit det riktigt lugnt och bara slappat framför en hel del Frasier DVD:s, och lyssnat på mängder med musik. Men nu ser jag fram emot att få igång lite aktiviteter igen. Visserligen så kommer uppsatsen att ta sin tid, men om jag nu för en gångs skull lyckas komma igång direkt, så ska jag kunna ha en del tid över för annat. Som att spöa Mattias i biljard igen. 20-18 i matcher slutade våran holmgång och segerölen som han ska bjuda mig på kommer att smaka riktigt gott.



En hel del födelsedagar har passerat i raketfart och en hel del är precis runt knuten. Mamma har fyllt 60, jag har varit på två 25 års fester och en till kommer på lördag. Men först är det Liverpool - chelsea vid lunch, med en pint i handen. Lovley!



Dagens låt: The Charlatans - Forever


0 Comments:

Post a Comment

<< Home