Tuesday, December 12, 2006

En lång höst...

Det var länge sedan jag skrev, har inte riktigt haft ork eller lust, även om det har hänt en hel del.

Jag har varit i Liverpool, Edinburgh, Glasgow, skulle sett babyshambles både i Glasgow och Stockholm, har sett The Kooks [godlike!] på Debaser, rest land och rike runt; Malmö, Götet *3, Kalmar, Gefle, Elfsborg, Halmstad för att se AIK göra en kanonsäsong. Det har varit en riktigt, riktigt trevlig höst. Dessutom så har jag klarat av tre av fyra tentor den här terminen, så snart har jag kommit halvvägs i utbildningen också, vilket känns kanon.



I helgen så var Martin, Mattias och Matte hemma hos mig och tittade genom en hel del Oasis, Stone Roses och Beatles DVD:s. Vi hade en riktigt trevlig kväll, där det slank ner en hel del öl och vin. Jag var skapligt sugen på att gå på julbord dagen efter...







Men det blev riktigt trevligt tillslut ändå, med uppladning Liverpool - Fulham samt två filmer på Popcornefestivalen innan, sedan mellanlandade på julbordet för att sedan avsluta kvällen med Club Killers på Debaser Medis på medborgarplatsen.



Men nu så är jag sådär härligt pank, så det kommer att hålla i sig en månad till eftersom man har tvingats låna ihop lite för mycket. Men, men det ska samtidigt bli lite skönt att hålla sig hemma i lägenheten ett tag och konsumera mycket The, läsa en del böcker och ligga och lyssna på en hel del musik.

Veckans låtar:

The Kooks - Ooh La
Oasis - Pass Me Down The Wine
The Stone Roses - Mersey Paradise
Babyshambles - Beg, Steal and Borrow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home